خرید لاستیک نیسان جوک دارای نکات متعددی است که رانندگان باید پیش از مراجعه به بازار مورد توجه قرار دهند. در حال حاضر شاهد فروش لاستیک در مدل، برند و تکنولوژی های متفاوت هستیم که باعث می گردد، رانندگان مبتدی به سهولت نتوانند از میان محصولات موجود در انتخاب و خرید لاستیک نیسان جوک سردرگم شوند. در این جا تلاش داریم تا شما را بیشتر با ویژگی و نکات خرید لاستیک نیسان جوک اسپرت، پلاتینیوم، اسکای پک و سایر تیپ های این خودرو آشنا سازیم. کارشناسان فروش چرخ و یدک می توانند شما را در خرید لاستیک نیسان جوک با قیمت مناسب همراهی کنند.

بررسی نکات درباره خرید لاستیک نیسن جوک

خودروی نیسان جوک مدل اسپرت دارای پیشرانه 1.6 لیتری و قدرت موتور 190 اسب بخار و حداکثر گشتاور 240 نیوتن متر می باشد که باعث می گردد، راننده لاستیک های رادیال را انتخاب نمایند. با توجه به تنوع مدل لاستیک های خودرو، در انتخاب لاستیک نیسان جوک باید مشخصات فنی تایر مورد نظر را مد نظر قرار دهید. فروش لاستیک در مدل و برندهای مختلف، باعث می گردد تا رانندگان بتوانند متناسب با نیاز خودرو و شرایطی که مشغول رانندگی هستند، بهترین لاستیک نیسان جوک را خریداری کنند. برخی از مهمترین و رایج‌ترین مدل هایی که می توانید به عنوان لاستیک نیسان جوک انتخاب کنید، عبارتند از:

  • مدل لاستیک بر اساس نوع ساختار:
  • لاستیک رادیال
  • لاستیک آفرود
  • مدل لاستیک بر اساس شرایط آب و هوایی:
  • لاستیک تمام فصل
  • لاستیک زمستانه
  • لاستیک تابستانه

در همین راستا، فروش لاستیک نیسان جوک با مشخصات فنی و سایز متفاوت، به راننده کمک می کند تا متناسب با موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی منطقه بتوانند محصول با کیفیتی را خریداری کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به چگونگی انتخاب لاستیک نیسان جوک مناسب و سازگار با خودرو، می توانید با فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک در ارتباط باشید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 15
نمایش همه
علاقه مندی ها ()