پارت یدک راهسازی، یکی از مراکز بزرگ فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو اصل در ایران محسوب می گردند. این مجموعه معتبر با اطمینان خاطر در زمینه فروش عمده قطعات ماشین آلات سنگین فعالیت دارند و بدین ترتیب می توانند منطبق بر آن نیاز شما را در این حوزه برآورده سازند. تعدد قطعات بیل مکانیکی ولوو بسیار است و به همین علت در ادامه پست شما را برخی از رایج‌ترین دسته‌بندی های آن آشنا خواهیم نمود.

بر اساس تنوع قطعات موجود در بیل مکانیکی، قیمت  خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو متفاوت تعیین می شوند. ضمن آنکه عوامل دیگری همچون نوسانات نرخ ارز، هزینه عوارض گمرکی، حمل و نقل و غیره نیز در این جا تأثیرگذار می باشند.

انواع دسته بندی لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو

با آگاهی از این دسته‌بندی ‌ها، شما می‌ توانید خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو اصل مورد نیاز خود را به راحتی انجام داده و از دوام و عملکرد بهتر این ماشین لذت ببرید و بدین ترتیب ایمنی و کارایی ماشین آسیب‌دیده را افزایش دهید. فروش قطعات بیل مکانیکی ولوو معمولا شامل چند دسته اصلی زیر می‌ شود:

  • قطعات موتوری: این دسته شامل قطعات مربوط به موتور بیل مکانیکی ولوو مانند فیلترهای روغن، فیلترهای هوا، سیستم ‌های انتقال قدرت، کمپرسورها و قطعات موتور اصلی می ‌شود.
  • سیستم تعلیق و ترمز: در این دسته قطعات مانند ترمزها، دیسک ‌های ترمز، سیستم تعلیق، تعویض شوک ‌ها، زیرساخت ترمز و دیگر اجزای مرتبط با تعلیق و ترمز بیل مکانیکی گنجانده می ‌شوند.
  • قطعات الکتریکی و الکترونیکی: این دسته شامل قطعات مانند باتری ‌ها، سیستم ‌های روشنایی، سیستم‌ های صوتی، سیستم ‌های ایمنی و دیگر لوازم الکترونیکی است.
  • قطعات بدنه و داخلی: این دسته شامل قطعات بدنه بیل مکانیکی ولوو مانند پنل ‌ها، درب ‌ها، سقف، کاپوت موتور و قطعات داخلی از قبیل چراغ ها، آینه ها، صندلی‌ و تجهیزات کابین داخلی است.
  • لوازم مصرفی: این شامل لوازمی مثل روغن موتور، فیلترها، لنت ترمز، روکش‌های ویترین و دیگر لوازم مصرفی و تعمیر و نگهداری روزانه بیل مکانیکی ولوو می‌شود.

     پارت یدک راهسازی 

    تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

     تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 12
نمایش همه
علاقه مندی ها ()