لازم به ذکر است خرید کفپوش اپوکسی نیز همچون دیگر کفپوش ها دارای مزایا و معایب خاص می باشد که در ادامۀ مقاله می توانیم به برخی از انها اشاره کنیم. شرکت ها و کارخانجات که فعالیت های زیادی را در طول روز انجام می دهند و طی شبانه روز کالاهای سنگینی را جابجا می کنند، اجرای کفپوش اپوکسی بهترین گزینه برای آنان می باشد.

خرید کفپوش اپوکسی را می توانید از طریق شرکت بسپار سازان ایرانیان (بساپلیمر) انجام دهید چون دارای سابقه فعالیت طولانی در حوزه تولید و فروش انواع فپوش اپوکسی می باشند.

مهمترین نکات خرید کفپوش اپوکسی

امروزه به طور گسترده می توانید شاهد کاربرد و خرید کفپوش اپوکسی صنعتی در اجرای پروژه های مختلف هستیم. مهمترین عامل برای افزایش استحکام و مقاومت سازه های ساختمانی، استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت و با دوام می باشد. استقبال فراوان از خرید کفپوش اپوکسی، به دلیل داشتن ظاهر شفاف و فوق العادۀ این نوع کفپوش می باشد و امکان پیاده سازی با طیف رنگی متنوع برای تکنسین فراهم می باشد. قیمت کفپوش اپوکسی متناسب با هر اجرایی می تواند متفاوت تعیین گردد. پیمانکاران در اجرای پروژه های ساخت‌و‌ساز می توانند متناسب با میزان بودجه مشخص شده، اقدام به خرید کفپوش اپوکسی صنعتی نمایند.

با این تفاسیر می توانید برای جلوه دادن به نمای دکوراسیون ساختمان های مدرن و مجلل از مزایای کفپوش اپوکسی استفاده نمائید. از دیگر ویژگی های قابل توجه کفپوش اپوکسی، سهولت در تمیز کردن و نگهداری سطوح این کفپوش می باشد. به این ترتیب می توانید متناسب با نوع سازه ساختمانی از ویژگی های کفپوش رزینی اپوکسی و پلی اورتان در رنگبندی های متنوع و جذاب استفاده نمائید.

محبوبیت خرید کفپوش اپوکسی به دلیل دوام بالای آن در برابر ورود ضربات شدید و همچنین وزن زیاد می باشد. در صورت نیاز به استعلام قیمت کفپوش اپوکسی می توانید با دفتر فروش شرکت بساپلیمر تماس بگیرید.

 شرکت بساپلیمر 

دفتر مرکزی

تهران، بلوار فردوس شرق، خیابان 20 متری ولی عصر، خیابان اعتمادیان، پلاک 40، واحد 4

کارخانه

قزوین، شهرک صنعتی کاسپین1، فاز3، بلوار شهید رجایی غربی، بعد از میدان مادر، رز چهارم

تماس

021-44960014
021-44964839
021-44966079

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 14
نمایش همه
علاقه مندی ها ()