لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو با استفاده از متریالی ساخته می شوند که مقاومت لازم در برابر کارهای سخت و همچنین شرایط محیطی را داشته باشند. ماشین های لیفتراک به نحوی ساخته شده‌اند که قابلیت برداشتن، حمل و جابجایی بسته‌بندی ها و لوازم مختلف را در محیط های انبار کارخانجات، فروشگاه ها، ایستگاه های قطر، فرودگاه ها، پالایشگاه های نفت و گاز و ... داشته باشند. خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو از سوی دارندگان این مدل ماشین های صنعتی در سطح بازار درخواست می شود. شاخک های به کار رفته در طراحی انواع لیفتراک کوماتسو، قابلیت جابجایی بار در راستای عمودی و افقی را دارند. در نتیجه میزان تحمل قطعات لیفتراک کوماتسو بر اساس جنس متریال تشکیل شده و همچنین ظرفیت باربری ماشین تعیین می شود.

فروش رایج ترین لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو

پارت یدک راهسازی یکی از تأمین‌کنندگان بزرگ قطعات و لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو در بازار امروز به شمار می روند. امکان خرید قطعات لیفتراک کوماتسو بر اساس رایج‌ترین مدل های موجود در سطح کشور، توسط فروشندگان معتبر و شناخته شده فراهم می باشد. برخی از رایج‌ترین انواع لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو عبارتند از:

  • سیستم برقی
  • باتری: برای تأمین انرژی الکتریکی تجهیزات.
  • سنسورها و سوئیچ‌ ها: برای کنترل عملکرد دستگاه.
  • الکتروموتورها: برای تأمین نیرو برای اجزاء الکتریکی.
  • قطعات دیگر
  • شاخک ها: ساختار اصلی لیفتراک که بار را حمل می‌ نماید.
  • کابین و پنجره‌ه ا: برای محافظت از اپراتور در حین کار.
  • لاستیک ها: برای دستگاه‌ های چرخ‌دار.

تنوع قطعات لیفتراک کوماتسو بسیار است و می تواند شامل انواع پیچ و مهره در سایزهای مختلف شود. در نتیجه پیش از مراجعه به بازار می توانید جهت استعلام موجود بودن و لیست قیمت خرید قطعات لیفتراک کوماتسو متناسب با مدل مورد نظر می توانید با کارشناسان فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

  پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 7
نمایش همه
علاقه مندی ها ()