اجرای کفپوش اپوکسی صنعتی

اجرای کفپوش اپوکسی صنعتی را می توانید به عنوان پوشش و محافظ بیرونی بتن و فولاد کف ساختمان در برابر پاشش مواد شیمیایی، اسیدی، قلیایی و ضربه و غیره استفاده نمائید. اجرای پروژه کفپوش صنعتی توسط افراد خبره و متخصص صورت می گیرد چون خرید کفپوش اپوکسی و نحوۀ انجام کفپوش صنعتی و کار کردن با رزین نیاز به رعایت یک سری نکات مهم دارد که شرکت های معتبر و با سابقه که در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی صنعتی فعالیت دارند، می توانند از عهدۀ اجرای انواع کفپوش صنعتی رزینی برآیند.

شرکت اکسیرور یکی از معتبرترین مراکز فعال در حوزۀ اجرای کفپوش اپوکسی می باشد که دارای سال ها فعالیت در این زمینه است.

قیمت کفپوش صنعتی

قیمت کفپوش صنعتی به متراژ کف سالن، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ اپوکسی و همچنین مدل و طرح اجرای کفپوش صنعتی بستگی دارد. از این رو به طور دقیق نمی توان قیمت مشخصی را برای انجام کفپوش صنعتی رزینی ذکر کرد و نیاز به بررسی دقیق کارشناس مربوطه می باشد. در صورت داشتن سفارش اجرای کفپوش صنعتی می توانید با شرکت اکسیرور تماس بگیرید. این مجموعه جزء یکی از برترین مجموعه های ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی و اجرای انواع کفپوش اپوکسی و پلی اورتان صنعتی با قیمت ارزان می باشد.

کفپوش اپوکسی دارای ویژگی های ساختاری خاصی می باشد و این نوع کفپوش بسیار مقاوم در مقابل رطوبت، ضربه، سایش، خوردگی و مواردی از این قبیل می باشد. برای خرید کفپوش اپوکسی از طریق این مجموعه می توانید بهترین خریدتان را انجام دهید. این کفپوش ها بر پایۀ مواد رزینی بوده و سختی های خاص بسیار کمی دارد. کفپوش اپوکسی در مقایسه با سایر کفپوش ها نیاز به ابزارآلات مخصوص دارد. قیمت کفپوش اپوکسی بسیار مناسب است و در کار مزایایی که دارد اقتصادی می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شنبه تا پنجشنبه ۸ تا ۱۷
دفتر مرکزی : ۰۲۱۶۶۳۰۲۵۱۹
مشاوره : ۰۹۱۲۷۰۴۳۱۸۹ - ۰۹۱۹۳۰۶۳۰۵۶
info@exiror.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 6
نمایش همه
علاقه مندی ها ()