گلنرده یکی از تکنیک های خاص در طراحی و ساخت تجهیزات فلزی به کار رفته در نمای داخلی و خارجی ساختمان منجمله درب، پنجره، پله، نرده و ... محسوب می گردد. همواره افراد زیادی از خرید گلنرده و فرفورژه استقبال می کنند چون از نظر شکل ظاهری دارای جلوه خاص، زیبا و چشمگیر است. فروش گلنرده در مدل و طرح های متنوع و جذاب می تواند زیبایی بصری خاص برای محل سکونت شما فراهم آورد. گروه تولیدی ایران فرفورژه دارای سابقه طولانی در ارائه خدمات طراحی، ساخت و اجرای انواع گلنرده در مدل های متنوع می باشند.

فروش گلنرده درب و پنجره

یکی از نکات مهم در فروش گلنرده، بررسی نحوه اجرای صحیح برش‌کاری و جوشکاری فلزات است که مبتنی بر نیاز بایستی رعایت شده باشد. لازم است که بدانید، جهت افزایش مقاومت و دوام بالای گلنرده بایستی از پوشش ضد زنگ استفاده نمایند. در همین راستا، فروش گلنرده با مواد پوششی مختلف همچون پودر رنگ روی یا مسی، رنگ و ... صورت می پذیرد. همواره می توانید در اجرای طرح های مختلف گلنرده مدل های خلاق و جدید از آن را مشاهده نمائید که به زیبایی ظاهری نما کمک می کند.

فروش گلنرده و طرح های فرفورژه با جنس استیل، برنج و یا آهن با پوشش ضد زنگ صورت می پذیرد. به طور کلی، جهت طراحی انواع گلنرده می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید. با گسترش فروش گلنرده امکان اجرای پروژه های مختلف به سهولت قابل انجام است و نمای خاصی در فضای دکوراسیون نمای داخلی و یا نمای خارجی ساختمان بوجود آورید. معمولاً از تکنیک فرفورژه برای ساخت انواع لوازم خانگی همچون سرویس های خواب، لوستر، مبلمان و غیره استفاده می شود. جهت بررسی نکات بیشتر می توانید با گروه تولیدی ایران فرفورژه آدرین تماس حاصل فرمائید و اطلاعات جامع نسبت به قیمت گلنرده و اجرای فرفورژه درب، پنجره، نرده و ... کسب نمائید.

ایران فرفورژه 

آدرس : تهران-جاده ساوه- سه راه آدران- شهرک صنعتی زواره ای خیابان دهم- نبش رو به روی آدران بتن پلاک12

ایمیل: iranferforge@gmail.com

شماره موبایل: 09121723400

شماره تماس : 56588004 الی 5

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 7
نمایش همه
علاقه مندی ها ()