پیش از خرید قطعات بیل مکانیکی كوماتسو بایستی اطمینان حاصل کنید، از اینکه قطعات جایگزین سازگار با بیل مکانیکی شما باشد و به درستی عمل کند. انتخاب قطعات با ساختار و طراحی مناسب برای نیازهای خاص بیل مکانیکی، مثلاً در شرایط سخت و سخت‌ترین شرایط کاری، مهم است. در نتیجه مبنی بر مدل ماشین بیل بایستی تطابق مشخصات فنی و مدل بر اساس خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به درستی انجام بگیرد. شرکت کوماتسو پارت بر روی واردات و فروش قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات کوماتسو متمرکز هستند. بدین ترتیب به سهولت می توانند نیاز شما را نسبت به خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال برآورده سازند.

سفارش انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اصل

بیل مکانیکی دارای چند مدل اصلی است که بر اساس نوع کاری که برای آن‌ها طراحی شده‌اند، تفاوت دارند. برخی از مدل‌های اصلی بیل مکانیکی عبارتند از:

  • بیل مکانیکی حفار: این نوع بیل مکانیکی برای حفاری چال‌ها، گودال‌ها، تونل‌ها و سایر کارهای حفاری استفاده می‌شود. بیل مکانیکی حفار دارای بازوی طولانی و قدرتمند است که به راحتی می‌تواند خاک، شن، سنگ و مواد دیگر را حفاری کند.
  • بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و زنجیری: این نوع بیل مکانیکی دارای لیفتر برای بارگیری و تخلیه مواد سنگین استفاده می ‌شود. قطعات بیل مکانیکی کوماتسو مدل چرخ لاستیکی متناسب با سطح جاده های هموار ساخته می شوند و مدل چرخ زنجیری به منظور بکارگیری در جاده های ناهموار و خاکی است.
  • بیل مکانیکی کامپکت: این نوع بیل مکانیکی اندازه کوچکتری دارد و برای کارهای ساختمانی و تعمیرات شهری مناسب است. لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو مدل کامپکت به نحوی می باشند که عموماً برای حفاری کوچک، جابجایی مواد و کارهای دقیق استفاده شوند. همچنین، هر یک از این مدل ‌ها ممکن است دارای تغییرات و تجهیزات جانبی مختلف باشند که بسته به نوع کاربرد و نوع کار، به آن‌ ها اضافه شود. به طور کلی، پیش از خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اطلاعات دقیق نسبت به مدل ماشین و همچنین مشخصات فنی قطعات معیوب در اختیار داشته باشید.

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 13
نمایش همه
علاقه مندی ها ()