لوازم یدکی بلدوزر کاترپیلار شامل قطعات متعددی است که هر کدام وظیفه انجام فعالیت خاص دارند. در صورت آسیب‌‌دیدگی هر کدام از قطعات بلدوزر کاترپیلار، ممکن است عملکرد یک قسمت و یا کل ماشین کاهش یافته و یا به طور کامل متوقف شود. از ماشین های بلدوزر برای خاکبرداری و حمل بارهای سنگین ساختمانی، معدنی و غیره استفاده می شود. به همین علت است که شناسایی و خرید لوازم یدکی بلدوزر کاترپیلار اصل برای راننده حائز اهمیت می باشد. پارت یدک راهسازی با آگاهی نسبت به وضعیت بازار، تلاش می کنند همچنان به واردات و فروش قطعات و لوازم یدکی بلدوزر کاترپیلار و دیگر ماشین های سنگین در ایران ادامه دهند.

خرید لوازم یدکی بلدوزر کاترپیلار اصل با تضمین کیفیت

بلدوزر کاترپیلار نیز همانند هر ماشین سنگین دارای قطعات متعددی است. هنگام خرید قطعات بلدوزر کاترپیلار باید آگاهی کافی نسبت به مشخصات فنی و تطابق شناسه قطعات اورجینال داشته باشید. در این صورت، با اطمینان خاطر می توانید لوازم یدکی بلدوزر کاترپیلار اورجینال خریداری کنید. اجزا و لوازم یدکی بلدوزر کاترپیلار شامل موارد زیر است:

  • موتور: اجزا اصلی موتور شامل پیستون ها، سیلندرها، و سوپاپ ها هستند که عملکرد آن را تضمین می کنند.
  • سیستم انتقال قدرت: شامل جعبه دنده، دیفرانسیل و محورهای انتقال است که نیروی موتور را به چرخ ها منتقل می کنند.
  • چرخ‌ها و زیرساخت: شاسی، زنجیرها و چرخ های چرخشی برای حرکت و پایداری بلدوزر ضروری هستند.
  • سیستم هیدرولیکی: اجزا شامل پمپ هیدرولیک، سیلندرهای هیدرولیکی و لوله های اتصال است که برای کنترل تیغه و سایر تجهیزات استفاده می شود.
  • تیغه: تیغه‌ها ممکن است متغیر باشند و شامل تیغه های جلو و جانبی می شوند که برای باربرداری و خاک‌برداری به کار می ‌روند.

فروش قطعات بلدوزر کاترپیلار در طبقه‌بندی متفاوت و توسط فروشندگان متعدد، باید از اورجینال بودن قطعات اطمینان حاصل نمود چون استفاده و بکارگیری قطعات تقلبی و بی‌کیفیت در ماشین‌آلات می تواند صدمات بیشتر به آن وارد کند.

 پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 5
نمایش همه
علاقه مندی ها ()