قطعات بلدوزر کوماتسو شامل لوازم یدکی متعددی می شود که هر کدام از آن ها وظیفه انجام فعالیت خاص دارند. در صورت بروز آسیب و نقص فنی، مستلزم رسیدگی جهت تعمیر، تعویض و خرید قطعات بلدوزر کوماتسو است. فروش قطعات موتوری بلدوزر کوماتسو توسط شرکت کوماتسو پارت انجام می پذیرد. با توجه به گسترش کاربرد بلدوزر در پروژه های مختلف عمرانی، راهسازی و غیره، ممکن است هر لحظه برخی از انواع قطعات بلدوزر کوماتسو دچار آسیب شوند.

درباره فروش قطعات بلدوزر کوماتسو

بلدوزرهای کوماتسو از جمله ماشین‌آلات سنگین معروف در صنعت ساخت و ساز و معدن هستند. آن ها دارای قطعات مختلفی هستند که هر کدام نقش خاصی در عملکرد دستگاه دارند. برخی از قطعات موتور و اجزاء کلیدی بلدوزرهای کوماتسو عبارتند از:

  • موتور: موتور قلب تپنده بلدوزر است که انرژی مکانیکی را تولید می کند. معمولاً از نوع دیزل است و مدل های مختلف دارای توان ها و ظرفیت های متفاوتی هستند و قطعات موتوری بلدوزر کوماتسو متشکل از لوازم یدکی متعددی می شود.
  • سیستم انتقال نیرو: این سیستم شامل گیربکس و دنده هاست که قدرت تولید شده توسط موتور را به چرخ ها یا زنجیرهای بلدوزر منتقل می کند.
  • زنجیر و چرخ دنده ها: برای حرکت بلدوزر، زنجیرها و چرخ دنده ها اهمیت زیادی دارند و به آنها کمک می کنند تا در زمین های ناهموار حرکت کنند.
  • سیستم هیدرولیک: این سیستم برای کنترل حرکت تیغه (بلید) و سایر اجزای متحرک استفاده می شود. شامل پمپ ها، سیلندرها و شلنگ هاست که هر کدام جزء قطعات بلدوزر کوماتسو به شمار می روند.
  • تیغه (بلید): تیغه وسیله اصلی کارکرد بلدوزر است که برای جابجایی خاک و مواد استفاده می شود. شکل و اندازه تیغه بسته به نوع کاربرد می تواند متفاوت باشد.

توجه به نگهداری و سرویس منظم قطعات بلدوزر کوماتسو می تواند عمر مفید بلدوزر را افزایش دهد و عملکرد آن را بهبود بخشد.

جهت سفارش خرید قطعات موتوری بلدوزر کوماتسو می توانید با شرکت کوماتسو پارت تماس بگیرید.

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 5
نمایش همه
علاقه مندی ها ()