امروزه پیشرفت تکنولوژی شرایطی را ایجاد کرده است که منجر به این گردیده که عملکرد توربو نقش بسزایی بر روی کیفیت رانندگی داشته باشد. بدین ترتیب جهت خرید توربو شارژ جک T8 می بایست به مراکز معتبر مراجعه نمائید، تا بدین وسیله قطعه اورجینال و با کیفیت خریداری نمائید. طراحی توربو شارژ جک T8 نیز همچون هر موتور توربودار مشابه است و بر میزان افزایش شتاب ناگهانی خودرو با مصرف حداقل سوخت می افزاید. فروشگاه توربو شارژ سنتر در داخل کشور تلاش می کند، مبنی بر نیاز بازار، صرف نظر از قیمت توربو شارژ جک T8 ، بتواند اقدام به فروش توربو شارژ اورجینال نمایند تا رضایت مندی مشتریان را برآورده سازند.

مهمترین نکات خرید توربو شارژ جک T8 اصل

با توجه به واردات چنین قطعاتی، قیمت توربو شارژ جک T8  در سطح بازار ثابت نیست. توربو شارژ جک  T8، یکی از محبوب‌ترین خودروهای دو دیفرانسیل در بازار ایران است. مشخصات فنی توربو شارژ جک T8 بدین شرح است که تجهیز به موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ می باشد. به طور معمول دارای قدرت موتور، حدود 174 اسب بخار (128 کیلووات)، حداکثر گشتاور حدود 320 نیوتن‌متر، که در بازه 2000 تا 4000 دور در دقیقه ارائه می شود.

نوع سوخت خودروی جک T8، بنزینی است و از نوع سیستم تزریق مستقیم سوخت  (GDI)پشتیبانی می کند. عملکرد توربو شارژ جک T8 معمولاً با یک گیربکس شش سرعته خودکار یا دستی هماهنگ است. همچنین بر اساس استاندارد یورو 5 طراحی شده است. در نتیجه هنگام بروز نقص فنی، نیاز به رسیدگی بیشتر این قسمت است و در صورت لزوم بایستی نسبت به خرید توربو شارژ جک T8 اقدام نمود. توربو شارژ این خودرو باعث افزایش پرفورمنس و کارایی آن می شود و به بهبود شتاب و قدرت کمک می کند. جهت اطلاع از قیمت توربو شارژ جک T8 و خرید آنلاین چنین قطعاتی می توانید به وب سایت فروشگاه توربو شارژ سنتر مراجعه نمائید و به صورت تضمینی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 55774070

فکس : 55774070

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 9
نمایش همه
علاقه مندی ها ()