تجربه خرید توربو شارژ سمند را می توانید از طریق فروشگاه توربو شارژ سنتر داشته باشید چون دارای سابقه طولانی و درخشان در زمینه فروش قطعات توربو شارژ و متعلقات مرتبط با آن می باشند. بروزترین قیمت توربو شارژ سمند را می توانید از طریق کادر فروش ما استعلام بگیرید. کارشناسان معمولاً از توربو شارژهای با ظرفیت مناسب با موتور EF7 یا موتور XU7  سمند استفاده می کنند. البته حداکثر فشار Boost را در محدوده 0.6 تا 1 بار (یا بیشتر بسته به نوع توربو) را تحمل می کند. هنگام خرید توربو شارژ سمند ، نیاز است که هر کدام از این موارد در نظر گرفته شود.

بررسی ویژگی های توربو شارژ سمند

معمولاً از نوع توربو شارژهای گازسوز استفاده می شود که با توجه به کارایی و فشار تولیدی، انتخاب می شود. قیمت توربو شارژ سمند مبنی بر مشخصات فنی که از آن پشتیبانی می کند، متفاوت در بازار عرضه می شود. در صورت تمایل به تعویض توربو شارژ سمند، آگاهی از جزئیات و به نوعی مشخصات فنی نقش بسزایی در انتخاب این قطعه خواهد داشت. سیستم های توربو نیاز به نگهداری منظم دارند، شامل تعویض روغن و بررسی تخصصی؛ این نکته مهمی است که باید به آن توجه شود.

فروش توربو شارژ سمند به دلیل افزایش راندمان و قدرت موتور این خودرو در بازار خودروسازی ایران مورد توجه قرار گرفته است. قیمت توربو شارژ سمند نسبت به داشتن کیفیت و عملکرد بالا قابل چشم‌پوشی است. با نصب توربو شارژ، قدرت موتور سمند به طور معمول بین 20 تا 40 درصد افزایش می یابد، تا حدود 150 تا 180 اسب بخار بستگی به نوع موتور. البته ارتباط مستقیم با نوع و توان خروجی موتور توربو شارژ سمند دارد. در برخی از مدل های فروش توربو شارژ سمند، با اضافه کردن IC (Intercooler) برای کاهش دما، به نوعی شرایط را برای بهبود کارایی موتور فراهم نموده‌اند. این چنین جهت سفارش دهی و خرید توربو شارژ سمند به صورت آنلاین می توانید به فروشگاه اینترنتی توربو شارژ سنتر مراجعه کنید.

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 55774070

فکس : 55774070

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 7
نمایش همه
علاقه مندی ها ()