ترموستات بسترن B30 به دلایل متعددی ممکن است دچار آسیب و نقص فنی شود. در این صورت، مستلزم بررسی دقیق این قطعه توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای می باشد. برای خرید ترموستات بسترن B30 می توانید به فروشگاه نیوپارت مراجعه نمائید. پس از دریافت مشاوره تخصصی، راحت‌تر می توانید قطعات و لوازم یدکی بسترن B30 را سفارش دهید.

دلایل تعویض ترموستات بسترن B30

ترموستات در خودرو بسترن B30 وظیفه کنترل دما و جریان مایع خنک‌کننده در موتور را بر عهده دارد. این قطعه به‌عنوان یک سوپاپ عمل کرده و بسته یا باز بودن آن به دمای موتور بستگی دارد. نحوه کارکرد ترموستات بسترن B30 شامل مراحل زیر است:

  • دمای موتور: وقتی موتور سرد است، ترموستات بسته است تا مایع خنک‌کننده نتواند وارد رادیاتور شود. این کار باعث می شود موتور به‌سرعت گرم شود.
  • باز شدن: هنگامی که دمای موتور به حد معین (معمولاً بین 87 تا 105 درجه سانتی‌گراد) برسد، ترموستات بسترن B30 باز می شود و مایع خنک‌کننده به رادیاتور می رود تا گرمای اضافی را دفع کند.
  • بازگشت به حالت بسته: وقتی دما به حد لازم باز می گردد، ترموستات بسترن B30 دوباره بسته می شود تا موتور در دمای بهینه کار کند.

ترموستات باید در شرایط متعددی تعویض شود، تا صدمات جدی به موتور و سایر قطعات بسترن وارد نشود، که عبارتند از:

  • اگر دما روی صفحه‌ نمایش نوسان داشته باشد یا بالاتر از حد طبیعی برود، نشان‌دهنده خرابی ترموستات بسترن بی 30 است.
  • اگر موتور به‌سرعت داغ شود، ممکن است ترموستات به‌درستی باز نشود.
  • اگر مایع خنک‌کننده از ناحیه ترموستات نشت کند، نشان‌دهنده آسیب یا خرابی آن است و برخی از مواقع نیاز به خرید ترموستات بسترن B30 است.

جهت استعلام قیمت ترموستات بسترن B30 بهتر است با کادر فروش ترموستات بسترن B30 نیوپارت تماس بگیرید و سپس با اطمینان خاطر از اصالت کالا، قطعات بسترن اورجینال را با قیمت ارزان سفارش دهید.

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 6
نمایش همه
علاقه مندی ها ()